Emma Svensk

2012-03-13
17:13:50

-
Nu har jag inte bloggat på en vecka. Men har varken haft tid eller lusten till att göra det!
Iallafall så har jag varit i stockholm i helgen! Det har varit riktigt roligt! Och bra för min del att få komma bort från Hudik o tänka på lite andra saker! :)
Men under helgen har jag verkligen saknat mamma, Nova och Nellie! Men nu är jag hemma! Tyvärr så blev jag sjuk på söndagen så är väldigt sjuk nu.. Var inte i skolan igår eller idag. Har feber med tror jag.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Vi får se. Det är inte säkert att det blir nån skola eller praktik imorgon! Men jag tror jag ska ta o försöka gå!
Just nu sitter jag o väntar på att mamma ska komma och har också precis duschat. Vilket var riktigt skönt! :)
Jaa men det var allt för mi idag! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: