Emma Svensk

2013-01-15
14:17:57

Planering
Trotts allt som händer i mitt liv just nu! Så känner jag att jag faktiskt mår väldigt bra! Otroligt bra faktiskt! :D
Jag har sparkat ut en idiot ut mitt liv som jag är jävligt glad över att han inte finns i mitt liv längre!
Men ja, jag mår bra! Det är inte ofta jag kan säga det och mena det men nu kan jag det så åter igen JAG MÅR BRA!! :D
 
Nu till det rubriken lyder! :D
Jag bara sitter helt spänd och ivirg varje dag och väntar på beskedet från komun om jag får godkänt på inackoderings tillägget! Jag hoppas och hoppas! :D
Jag sitter och planerar hur det ska bli med lägenhet och hur mycket jag ska slösa pengar på mat osvoch ha resten av pengarna till räkningar! Haha jag verkligen sitter och planerar allt just nu! xD 
Har till och med fått in att jag kanske kan köpa en ny mobil! Fast det kommer isf förmodligen bli en likadan som jag hade förut. En samsung galaxy s2. Jag tyckte verkligen om den telefonen! Hatar mig själv över att jag tappa den.. Men nu har jag hittat en sån igen som är väldigt billig att betala varje månad! :D
 
Hihi jag känner att livet är på topp nu! :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: