Emma Svensk

2013-04-27
10:20:12

18 ÅR IDAG!
Ja nu var det ju ett tag sen jag skrev men jag försöker så gott jag kan att hålla bloggen uppe men det blir så mycket i skolan och är så mycket med kompisar så då glömmer man bort bloggen...
 
 
Men iallafall, idag så fyller jag 18 år. Ojj, alltså jag kan inte riktigt fatta att jag faktiskt fyller 18! Det känns overkligt, väldigt overkligt. Jag har fått en pressent hittills och det är ett par jätte snygga klackskor som jag har fått av mamma!  Så ikväll ska dom ut och prövas! ;)
 
Nee men idag åker jag ner till Sandviken och ska träffa Jessica och massa andra. Vi ska ha förfest hemma hos Jessica sen drar vi till Gävle och går på krogen och träffar lite mer folk i Gävle. :)
 
Det är allt för stunden! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: