Emma Svensk

2013-01-20
20:29:41

Skrattretande!
Att det verkligen finns folk som är så jävla patetiska! Och verkligen drar förhastade slutsater om vad jag gör med mitt liv! 
Jag säger bara ge fan i att dra sånna slutsatser om mitt liv! 
Det är mitt liv JAG bestämmer så ge fan i och lägg er i mitt liv och mina beslut! Ge fan i att "tro" att jag gör si och så i mitt liv! Ta reda på sanningen först snälla ni! 
Jag blir så trött på sånt folk! Och ja med detta inlägg riktar jag det mot vissa personer med! Och skulle ni själva lista ut vilka det är om det är tillexempel nån av er jag menar skulle läsa det och lista ut att det är just du så ska ni veta att det skiter jag totalt i! För det är vara bra om ni själva listar ut det och inser att ni ska ge fan i mig och mitt liv och mina beslut! Ni har inget med det att göra! Ni har inte alls rätten att sitta och dra förhastade slutsatser om mitt liv! Så ja, NI ÄR PATETISKA!!! Ni får mig bara att skratta åt er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: