Emma Svensk

2013-01-26
21:16:16

Lördag
Dagen har varit bra! Jag fick träffa två av mina efterlängtade vänner! Först så träffad jag Jessica och hennes pojkvän Linus! Vi gick omkring på stan och satt ner och pratade om allt mellan himel och jord! Det var så länge sen jag träffade Jessica så det var så sjukt skönt att äntigen få göra det! Gud vad jag har saknat henne! :D Jag träffade även Johanna en snabbis idag! Vilket var roligt att få träffa min lillplupp! 
 
Sen åkte jag mot Ljusdal och gick upp till mitt rum på elevhemmet. Jag började fixa i ordning de mer och städade lite! Efter det gick jag in i köket på elevhemmet och städa i ordning det tills på måndag! Hoppas bara att det håller sig fint städat nu! 
Efter det träffade jag Maja och var med henne en stund. När vi hade suttit och pratat en stund så gick vi ner och mötte min älskade Acke! Gud som jag har saknat han! Jag, Acke ochMaja gick upp till mitt rum och satte oss och kollade på tv och skratta och hade det skit roligt! Sen satte vi oss och spelade kort! Har nog aldrig haft så roligt nångång när jag spelat kort som vi hade! xD Haha! 
Ja,min lördag blev super bra iallafall! :D

Kommentarer:
#1: sofia

Bra att du städa!!!:D kommer på söndag ja:)<3

2013-01-26 @ 21:38:56
#2: jessica

det var kul att äntligen få träffa dig, har saknat dig så mycket!

2013-01-27 @ 16:28:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: