Emma Svensk

2013-01-21
13:46:17

FLYTTAR!!!!
Nu är jag väldigt väldigt väldigt väldigt GLAD! :D
Imorgon så flyttar jag! ÅHHHHHH vad det ska bli skönt att få komma bort ifrån äckliga Hudiksvall! Det ska bli så skönt att få slippa folk som man inte vill träffa som bor här! Äntligen så händer det att jag flyttar! 
Livet har aldrig varit så bra för mig som det är nu! 
IHHHHHHHHHHHHHHH! :DDDDDD
Ikväll så ska jag börja packa ihop allt! :D
 
Menmen nu måste jag sluta skriva så att mamma inte blir sur eftersom att jag egentligen ska plugga nu! 
Men aa jag måsta bara säga att jag skulle flytta! :D
 
 
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
Så sant! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: