Emma Svensk

2013-06-21
02:21:00

21-06-21
Men nu var det så dära länge sen jag skrev igen. Jag som säger hela tiden att jag ska börja skriva igen men ingenting händer... Ja, jag hade väl tänkt att jag skulle försöka hålla igång min blogg nu då när det är sommar lixom.
 
För det första vet jag inte riktigt just nu vad jag ska skriva. 
 
Jag kan väl berätta vad jag har gjort idag/igår? Det låter väl som en hyffsad idé.
Ja jag har umgåtts med vänner och min älskade pojkvän typ hela dagen. 
Imorse gick min älskling iväg för att göra en "hemlig" grej. Han skulle nämligen överaska mig när han kom hem igen. Ja det blev ju en överaskning.
Jag har så länge velat haft en typ av väst som finns på carlings. Jag har velat haft den i över en månad. Först fråga jag han om han vela köpa den till mig och han sa ja men sen sa han nej och att han inte hade råd. Men aa som han faktiskt lurade mig. För imorse kom han hem med att packet. Gissa vad? Det är väl ganska uppenbart vad det var i packetet. Jo det var den hära efterlängtade västen! Jag blev så otroligt glad över att jag fick den av han! 
Men visst hade jag mina aningar om att det var den när han gav lite ledtrådar. Haha. 
Men jag älskar han! Han är bäst!
 
Men dock så saknar jag min efterlängtade vovve, lilla Nellie. Jag har inte träffat henne på över en vecka... 
Men imorgon får jag äntligen träffa henne! Min lilla vovve!
 
Men nu tänker jag säga Godnatt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: