Emma Svensk

2013-01-14
23:03:01

-
Nu byter jag tillbaka till denna blogg! För jag är less på att aldrig hitta en bra bloggsida nån jäkla gång!
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har varit på ungdomsmotagningen och införskaffat mig nya p-piller sen drog jag upp till sjukhuset och satt och prata med "min" kurator som jag har där! Det gick bra! :)
Sen drog jag hem och börja plugga lite svenska. Men jag sitter ännu och fundrar på om vad jag ska skriva om i examinationen.... Det är inte lätt att komma på det..
 
Imorgon ska jag nog bara vara hemma. Jag kanske drar in till stan! Det får vi se då!
Bye

Kommentar:
#1: Maja Grund

Vad vacker du är på kortet Emma :-) min lilla bonusjänta älskar dig !!!!!

Svar: Tack! Älskar dig!
Emma Svensk

2013-01-14 @ 23:10:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: