Emma Svensk

2013-02-07
19:15:20

-
Nu var det längesen igen... 
Ja, vad ska man säga? Min dag har bestått av skolan men vi har bara varit på studiebesök hela dagen till två olika ställen. Det var väl roligt! :) Men orkar inte gå in på detaljer om var vi var osv. 
 
Just nu sitter jag i sängen på elevhemmet i Ljusdal och gör ingenting, ska däremot snart duscha!
Men jag trivs faktiskt väldigt bra här i Ljusdal. Det är roligt att få ha flyttat hemifrån och roligt att bo själv. Har ju lixom mycket kompiar här med från klassen som man är med jämt typ. ;)
Senare så kommer Frida och Sofia hit för att vi ska kika på Fråga Olle tillsammans! Haha, känner att det kommer bli galet roligt och galet mycket skrattanfall! 
Imorgon åker jag hem och får äntligen träffa mamma och vovvarna efter en hel vecka här! :) Det ska bli roligt! :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: