Emma Svensk

2012-02-23
18:07:49

Det här är våran goding!
Välkommen hem till oss Nellie! :D
Som sagt det här är lilla Nellie! Världens sötaste och godaste lilla vovve! :) För er som vill veta så är hon en Tibetansk Terrier. :)
Nova våran andra hund tänkte på ett ungefär så här när vi kom hem med Nellie "Va sjutton är detdära för nåt? ;o" Eller aa jag vet ju inte om hon tänkte så! Men det såg verkligen ut som det på hennes ansiktuttryck! Haha! Men nu har dom jätte roligt med varandra och springer runt o leker för fullt hela dagarna!
Nellie är också jätte duktig! Som alla valpar gör så brukar dom ju göra sina behov inne i början. Men Nellie gör inte det så mycke. Hon har gjort det några gånger! Men sen så är det väl också för att jag och mamma har redan lärt oss att läsa av henne. Vilket inte var så svårt. ^^
Tänkte också passa på att säga till er där ute som kanske skulle bli sugen på denna ras nu när ni ser lilla söta Nellie att Nellies uppfödare fortfarande har några valpar kvar som inte är tingade! Så det är bara att höra av er till mig då i såna fall! Så får ni namn och nummer av mig! :)
Pussss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: