Emma Svensk

2012-02-21
23:29:41

-
Ja som ni ser har jag skaffat ennu en ny blogg! Trivdes inte på nattstad riktigt så det fick bli blogg.se även fast jag inte tycler om denna sida så jätte mycket. Eller jag tycker väl om den men tycker att det är jobbigt att göra headers o sånt till blogg.se.
Nyss så klippte jag hunden och efter det så badade jag henne så nu ligger hon o snarkar och sover i min säng! Haha, hon är så sööt! :)
Imorgon har jag praktik! Det ska bli roligt! :) Undra vad som ska göras! ;) Efter det ska jag åka hem och städa lite med mamma och efter klockan fem så ska vi åka o hämta våra lilla skatt! :D Ska bli hur mysigt och roligt som helst! Med vad skatten är avslöjar jag inte förns imorgon! ;)
Nee nu ska jag ta och lägga mig! Natti! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: