Emma Svensk

2012-04-27
21:48:29

27 April!

Idag fyller jag faktiskt år! Så idag är det min dag! Grattis till mig! :D Hahaha.
Har inte fått så mycke. Har fått fyra koppar tills jag flyttar hemifrån och sen bara pengar! Fick nästan 3000 kr! :D

Just nu sitter jag i Sandviken hemma hos Jessica! Jessica har precis åkt och hämta Räkan som ska sova här hela helgen med mig o Jessica! :D Det ska bli fett roligt! :D
Vi ska även kanske träffa lite kompisar senare nere på stan! Det ska bli roligt! kompisar som det var hur jävla längesen som helst sen man träffade sist! :D

Och jag har världens huvudvärk vilket inte är roligt!
Och nu känner jag att jag vill att Jessica och Räkan ska komma. Vilket kommer ta en liten stund till tyvärr... Sitter här helt forever alone fan...

På måndag är det sista April och då kommer vi förmodligen att vara i Gäve med kompisar och göra stan osäker! Hahah det är vi expert på! ;)

Nee men nu ska jag fortsätta med att sitta här helt forever alone tills dom kommer!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejs! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: