Emma Svensk

2012-03-05
11:10:29

Looov!
Nu är det en veckas loov! Ska bli hur sköönt som helst! :)
Jag hr inte hunnit gjort så himla mycket än. Har vaknat och försökte somna om men det gick inte. Så jag la mig då o kollade på en film. Det blev Mean Girls 2. Den är väldigt bra och rolig faktisk. :)
Senare idag så ska jag och mamma åka in till stan med mormor och morfar. För mormor måste till sjukhuset eller aa en läkare för att hon är så förkyld. Men medans dom gör det ska jag gå till Telia och dom ska få kolla på min mobil laddare som typ är paj. Det är väldigt jobbigt. Så jag får ladda mobilen genom sladden som man får som man stopar in i datan o för över massa saker. :)
Och jag har två stycken hundar som är galen när dom leker med varandra. Dom springr över en osv. xD Haha!
Sen i kväll får vi se vad som händer. Jag vet inte riktigt x) Ja som sagt vi får se :)
Men till helgen ska jag iallafallåka till Stockholm och hälsa på min storebror och hans tjej! Det ska bli riktigt roligt att göra det! Var ett tag sen jag var där nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: