Emma Svensk

2012-05-31
17:55:02

D A G E N
Idag har jag varit i skolan men jag har inte gjort så mycket eftersom jag typ inte har nåt att göra på skolan längre. Vi hade idrott idag men jag var inte med på den på grund av att jag hade ont i huvudet.
Första lektionen idag hade jag matte och då gjorde jag muntliga Nationella provet! Och jag gjorde det med Jasmi och Johanna. Och vi alla tre klarade det och fick godkänt! Och sen fick jag reda på att jag håller på o blir godkänd i matten! Vilket är super bra! :D
Så jag och Johanna firade det med att gå och äte på Hit Chilli med Tobias och Lars! Vilket var riktigt trevligt och mysigt! :D
Just nu sitter jag hemma hos Maja och ska snart äta lite grann här med!
Sen så kommer mamma och hämtar mig senare och då ska hon och jag fira lite med att jag håller å o klarar matten! :D Det ska bli roligt! :D
Det var allt jag hade att säga för dagen!
Hejdooooooooooo
-

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: