Emma Svensk

2012-03-04
15:20:07

-
Nu var det ett tag sen jag blogga. Men har helt enkelt inte orkat bara. Så tog ett litet pouse från bloggandet!
Min helg har varit väldigt bra faktiskt! I fredags så red jag, vi hade hoppning! Jag hade Gaby som vanligt och hon var riktigt duktig faktiskt! Sen efter ridningen så åkte jag och mamma o hämtade Maria och Jennifer! Jennifer sov hos mig tills på lördag och Maria tills idag! :) Det har varit rikgit roligt! :D Har dock också saknat dom jätte mycket!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska iallafall kolla på Kontoret, Time out och sist Wallander! Ska bli riktigt roligt o göra det iallafall! :)
Men nu ska jag och Maria ta och hitta på nånting! Vad vet jag inte. Men nåt iallafall! :)
Senare ska vi väl ta och gå ut med hundarna kanske låta dom springa av sig lite med varandra på ängen. För det gillar dom båda! :)
Nee men nu ska jag dra tjosaaan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: