Emma Svensk

2012-02-28
18:56:13

Jobbig dag!
Dag var nog den icke roligaste dagen på länge.. Kliver upp kl 7 för att göra min iordning för skolan. kl åtta går jag till bussen ÄVEN fast jag har sov morgon till halv 12. Men måsta ta denna buss för att mammas bil var då på lagning. Iallafall så kommer jag till skolan runt tjugo i tio och får då reda på att tema lektionen är inställd. SKIT KUL! Den enda lektionen jag skulle ha idag var inställd. Great! Hade fan bara kunnat legat hemma o sovit istället. Men nejnej. Sen fick jag även sitta på skolan i två timmar och vänta på en Elias. Men som tur så fick jag Magdalena och Matilda som sällskap i en timme! :)
Efter att jag suttit där i en timme själv så drog jag och Elias ner på stan o gjorde typ ingenting.  Sen skulle han gå och då satt jag själv en stund och vänta på mamma. Men som tur då så stötte jag på Joakim och hans kompis som satt och prata med mig tills mamma kom och hämtade mig! :)
Nu sitter jag hemma med Nellie i soffan och är väldigt trött! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kanske kolla på tv eller en film och äta popcorn eller nåt sånt. Vi får se. :)

Nellie










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: