Emma Svensk

2012-02-27
11:37:59

-
Idag är jag hemma från skolan. Har piss on i huvudet, typ migrän.. Det vill inte gå över.. Nu i slutet har jag börjat fått ont i huvudet jätte ofta.. Vet inte varför. Eftersom jag aldrig brukar har ont i huvudet. Menmen.. Så kan det gå!

Jag funderar på om jag ska nåt att äta och sen duscha och sen åka in till stan en sväng. Men det dära med stan vet jag inte om jag gör. Beror helt och hållet på mitt huvud.. Och sen vet jag inte vad jag ska göra i stan med. Har ju hundarna med så det går inte att göra så himla mycket..
Iallafall så har helgen varit super bra! Emma, Jessica och jag har inte alls gjort nåt speciellt. Men den har i vilket fall varit super rolig! Haha! Vi har typ kollat på tv, lagat mat, spelat kort, suttit och pratat om allt mellan himel o jord! Och så roligt som vi har haft i helgen så roligt har inte jag haft på hur länge som helst kan jag säga! Men vi har det alltid roligt med varandra! Det är min super brudar det! :) <3
Nee nu ska jag nog ta och äta nåt gott! Som att smälta choklad o doppa bananer i! Fett gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: