Emma Svensk

2012-04-30
13:06:04

Sista April
Idag har jag inte gjort så mycket med mina flickor!
Jag o Jessica åkte in till Gävle igår för att träffa Julia, Amanda och Gio. Och så försökte vi komma fram till vad vi skulle göra idag på sista april. Vilket vi inte kom fram till nåt. Och igår med mycket om och men och irritation mellan mig, Jessica och Räkan så kom Räkan på en väldigt bra idé! Och det är att vi ska grilla hemma hos Jessica idag och spela kubb! Det ska bli riktigit roligt! Så i morse när vi vakna så åkte vi och handla allt vi skulle ha till grill kvällen med Jessicas pappa. Vi handlade lite allt möjligt. Kött, sallad och dricka osv osv. :)
Vi blir ungefär 10 st :) Det blir jag, Jessica, Räkan, Julia, Amanda, Nicke, Erik och även en tjej som heter Tess och en kille som heter Fredrik. :)
Jag känner på mig att denna kväll kommer bli helt jävla grym! :D

Vi hööörs nå mera seeeen! hejdooooooooooooooooooooooooooooooooo :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: